Cena na sajtu:
1.480,00 RSDUšteda: 170,00 RSD
*Troškovi isporuke nisu uključeni u cenu

Sadržaj:

TAJNA – Ronda Bern

Godine 2006. u Americi je premijerno prikazan film TAJNA, autorke Ronde Bern.

Posle ogromnog uspeha koji je ovaj film doživeo, objavljena je istoimena knjiga. Do sada je širom sveta prodato više od 9 miliona primeraka knjige na engleskom i preko 3 miliona primeraka na ostalim jezicima. Tajna je objavljena u više od 40 zemalja.

Naši čitaoci imaju priliku da u domaćim knjižarama kupe i srpsko izdanje Tajne. Autorka Ronda Bern, sakupila je oko sebe neverovatnu grupu pisaca, filozofa, umetnika i drugih izuzetnih ljudi različitih profesija koji su joj pomogli u nastanku ove knjige. Svi oni govore o Tajni koja je vekovima vešto čuvana od strane privilegovane manjine. Po prvi put u istoriji sveta, neko je odlučio i uspeo u nameri da Tajnu saopšti čitavom svetu i tako od njega stvori srećnije i bolje mesto za život svih nas.

Mnogi veruju da posle objavljivanja Tajne, ništa više neće biti isto, da će ona doneti preokret u način razmišljanja svih nas koji je saznamo i primenimo i pomoći nam da sebi i svima koji nas okružuju pružimo nov i srećniji život. Tajna ne nudi gotove recepte, ali vam otkriva puteve i prečice kako da potpuno ovladate svojim životom i svojom sudbinom. Cilj ove knjige nikako nije da vas menja ili popravlja već da vam pruži radost kroz koju ćete naučiti da volite svaki deo sebe i da vas nauči da poštujete svaki trenutak koji vam je dat da ga provedete na ovoj izvanrednoj planeti. Tek kada to naučite, naučićete i kako da pružite radost onima koji vas okružuju.

Moćne istine Tajne, Ronde Bern, mnogima su iz korena promenile život.

Tajna leži u zakonu privlačnosti, jednostavnom procesu koji nam pomaže u ostvarivanju onoga što želimo. Misli su moć, a ono što mislimo to i jesmo. Potrebno je samo tražiti, verovati i primiti. Knjiga Tajna: Pouke za svaki dan, zapravo su podsetnik svega onoga što smo pročitali u Tajni, 365 pouka za svaki dan u godini, koje bismo trebali ne samo da pročitamo, već i da živimo.

Najlepši poklon koji sebi možemo da pružimo na početku svakog novog dana jeste da živimo u skladu sa sobom, osmišljavajući sopstveni život, a upravo tome ove mudre poruke i služe.

Knjiga je najlepši poklon, a posebno kada je ona i osmišljena za darivanje. Tajna: Pouke za svaki dan podseća na debelo, tvrdoukoričeno i slikovito blokče, prigodno kako za naš dom, tako i za poslovni prostor, a namenjena je svima koji vole život.

TAJNA – Ronda Bern

Pogledajte i našu stranicu online knjižara Vesela knjiga Valjevo na Facebook strani.

Pogledali ste...